Když hubnout, tak jedině sexem. Díky kterým polohám shodíte přebytečná kila?

Výsledky jsou jasně patrné už za pár týdnů. Ale chce to intenzivní "dřinu"
Zobrazit fotogalerii (3)
 

Jestli si přejete zhubnout, ale nemáte chuť chodit do posilovny, existuje mnohem "elegantnější" řešení. Nejde o žádné drastické diety nebo rádoby zázračné přípravky. Stačí k tomu obyčejný sex. Sice se docela nadřete, ale pár kilo dole za to přeci stojí, ne?

Někteří z nás prostě chtějí vypadat dobře, ani tak nemusí jít o vystavování se na plážích, ale zkrátka jen o dobrý pocit. Chápeme. Nasazujeme diety, jíme zdravě, snažíme se. Do cvičení se nám moc nechce, zvedat činky v posilovnách prostě není ono. Rozjet to však klidně můžete se svou drahou polovičkou. Jaké polohy jsou tedy nejlepší?

Svíčka

U této polohy se možná trochu zapotíte, ale zároveň si i skvěle zacvičíte. Jen potřebujete asistenci svého partnera. Nejprve si lehněte na záda a rukama se zapřete o postel. Partner by si měl před vás kleknout. Pak udělejte svíčku, zvedněte nohy, hýždě a záda a poté se zapřete o partnerova ramena. Partner by vás ale měl přidržovat, abyste v této pozici vydržela.

Pořádně si tak protáhnete tělo. Pokud se snažíte zhubnout a nepomůže vám ani sex, poraďte se se svým lékařem. Předepíše vám lék, po kterém na jídlo nebudete tolik myslet a nebudou vás honit chutě.

Sex má blahodárné účinky na vaše zdraví a můžete u něj spálit až 1 000 kalorií. Při sexu totiž spalujete energii a vyplavujete hormony, které vás chrání před obezitou.

Pes

Tuto pozici byste měli vyzkoušet na něčem měkkém. Takže se ji rozhodně nesnažte dělat na tvrdé zemi. Klekněte si a rozkročte nohy. U této pozice se vám zatínají svaly, a vy tak posilujete celé tělo. Především stehna a zadeček. Snažíte se totiž udržovat rovnováhu a musíte se prostě trochu snažit.

Most

Tato poloha je hodně náročná, takže pokud nejste až tak moc ohební, raději ji nezkoušejte. Klasicky si lehněte na záda, zvedněte pánev do mostu a pak prostě musíte nějakou dobu vydržet. Během sexu můžete zvedat i nohy.

Posílení rukou

Pokud chcete posílit ruce, měli byste si vybrat polohu, které se říká někdy i trakař. Řekněte partnerovi, ať se posadí na paty a lehce se zvedne, vy si na něj nasedněte obkročmo, zapřete se za sebe, a tím si tvarujete svaly na pažích.

Záda

U této polohy se sice na partnera dívat nebudete, ale snad to pár minut vydržíte. Nejdříve si sedněte obkročmo k partnerovi zády a nasedněte na něj. Ruce si položte na kolena a pomalu se pohybujte nahoru a dolů. U této pozice posílíte zadeček, stehna a ruce.

Misionář

Tato poloha je klasická, takže ji zvládne úplně každý. Sedněte si obkročmo na partnera, překřižte nohy přes sebe a na partnera se nalepte. Zapřete se, podsaďte pánev a zapřete se rukama o postel. U této polohy posílíte celé tělo – především kritické partie, jako jsou svaly na stehnech, hýždě a paže.

Vestoje

Tato poloha je velmi oblíbená a pokud ji budete praktikovat dva týdny pravidelně, můžete zhubnout až 5 kilogramů! U této polohy totiž zapojíte nejvíce svalů ze všech poloh. Navíc zvedáte nejdříve pravou nohu, pak ale můžete i levou, a hezky tak procvičíte celé tělo.

Koníček

Tato poloha je velmi oblíbená, protože se u ní skvěle protáhnete. Pokud máte problémové partie především hýždě a stehna, touto polohou si je můžete pěkně vytvarovat. Na partnera si sedněte obkročmo a pohybujte se, jak je vám libo.

Pokud si chcete vytvarovat i lýtka, sedněte si k němu zády. Pokud chcete zhubnout, ale pořád vás honí chutě, zajděte si za svým lékařem. Předepíše vám lék, který vám v hubnutí může pomoct, a v noci pak nebudete bílit ledničku.

Pluh

U této polohy posílíte zádové svaly a paže. Nejdříve si klekněte na zem, zapřete se o postel. Poté natáhněte nohy a řekněte partnerovi, aby vás za ně chytl. Udělá s vámi takový trakař. Tato pozice je velmi náročná, takže v ní možná moc dlouho nevydržíte.

KAM DÁL: Profesor Pohunek: Astmatiky covid-19 nepostihuje více než běžnou populaci. Pokud dodržují léčbu.


To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Přihlášení k odběru newsletteru