Den podnikatelů: Jídlo, pití, služby, co všechno můžete dneska ochutnat?

Tak třeba takovéhle dobroty nabízí foodblogerka (Sweet world by Barush)
 

Chcete vyzkoušet jedinečné dobroty zdarma, podívat se do podniků kolem sebe a vyzkoušet je? Při dnešním Dni podnikatelů máte možnost poznávat, rozhlížet se, inspirovat!

„Malí podnikatelé pracují tvrdě každý den, překonávají mnoho překážek a často jeden člověk zastává několik pozic, na které jsou ve větších firmách celé týmy. Proto jsme se rozhodli je ocenit za toto úsílí a věnovat jim speciální den. Den soukromého podnikání se uskuteční v 25 zemích po celém světě. Věříme, že se nám povede zavést tradici, kdy budeme soukromé podnikání oslavovat vždy druhé úterý v říjnu,“ vysvětluje Guillaume Chêne, výkonný ředitel MAKRO ČR / METRO SR.

Co také najdete ve svém okolí? Například skvělá vinařství! Podzim ve znamení vína! Které je nejlahodnější?

Ke Dni soukromého podnikání se mohl připojit každý podnikatel, bez ohledu na obor, se svojí speciální nabídkou na webové stránce www.denpodnikani.cz. Záleželo na každém, co zajímavého pro své zákazníky vymyslí. Ať už je to například dezert ke kávě zdarma, sleva na nákup nebo kulturní akce. Veřejnost na stránkách denpodnikani.cz najde v přehledné mapě podniky ve svém okolí, které si na tento den připravily speciální nabídky. „Podnikatelé mohou potěšit nejen své stávající zákazníky, ale také upozornit na sebe ty nové,“ dodává Guillaume Chêne.

Po celém světě najdete 20 133 nabídek soukromých podnikatelů ke Dni podnikání. Ve středních Čechách nezůstávají pozadu. Tady je 57 podnikatelů, kteří vám představí svoje služby. 

Celou akci doprovází intenzivní mediální kampaň, včetně tisku, rádia, internetu a komunikačních kanálů společnosti MAKRO. Poprvé od svého vstupu na trh v roce 1997 navíc MAKRO využívá televizní reklamu na celonárodní televizní stanici. Přihlášení podnikatelé tak těží z reklamní kampaně v hodnotě více než 20 milionů korun a získávají jistotu, že se o Dni soukromého podnikání dozvědí i jejich zákazníci.


Akce s blogery  
09:00 – 11:00 Na Hollaru, Smetanovo nábřeží 995, 6 Praha/Martin Škoda
11:00 – 12:00 Café Martin Karlín, Sokolovská 29/75, 186 00 Praha /Na skok v kuchyni
14:00 – 19:00 Prostá přítomnost, Francouzská 966/33, 120 00 Praha 2/Sweet world by Barus
16:00 – 18:00 Chez Nous, Ctiborova 431, 272 01 Kladno/P&G Foodies
17:00 - 22:00 Restaurant Lavande, Lidická 2, Praha 5/Koko

Partnerem akce je Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Karel Havlíček, předseda Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, objasňuje: „Malí podnikatelé sehrávají v ekonomice naprosto klíčovou roli ve smyslu obslužnosti regionů. Drobní řemeslníci, obchodníci, farmáři nebo třeba hostinští jsou nedílným pilířem celé ekonomiky. Jsou základem fungování života ve městech i malých obcích a díky tomu, že je jich u nás více jak milion, podílí se nemalým dílem na nízké míře nezaměstnanosti. Jejich přínos je dnes méně na úrovni finanční, naopak se posiluje jejich role v sociální oblasti. Toto je třeba trvale připomínat, tím spíše, že klesá počet těch, kteří mají živnost jako hlavní zdroj svých příjmů. I proto považujeme Den soukromého podnikání za výbornou příležitost, jak připomenout veřejnosti význam malého podnikání.“ 

Partnerství Dni soukromého podnikání zároveň poskytl i Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením s projektem Srdcerváči, který podporuje zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Pro zúčastněné podnikatele dodá ručně vyráběné čokolády s logem kampaně.