Babiš je buď kouzelník, nebo dělá z lidí voly. Naučil se cestovat v čase a zachrání Faltýnka?

Co asi vymýšlí s armádou, třeba plášť neviditelnosti?
Zobrazit fotogalerii (3)
 

Marketingový a PR tým premiéra Andreje Babiše je velmi kvalitní, o tom není třeba dlouze hovořit. Díky schopnostem Marka Prchala a spol. se lídr hnutí ANO stal nejmocnějším mužem v zemi bez pořádného programu i vize. I oni však čas od času udělají chybu a pak je bohužel dobře vidět, jak moc si ze svých příznivců dělají dobrý den.

Andrej Babiš se v minulosti snažil několikrát tvrdit, nebo minimálně naznačit, že si přispěvky na sociální sítě píše sám. Poslední dobou už od toho upustil, protože i on musel přijít na to, že mu to nevěří snad už ani paní Nováková z Horní Dolní. 

Několikrát se totiž stalo, že dlouhý elaborát se na jeho profilu objevil zrovna ve chvíli, kdy reálně nemohl psát nebo byl jeho post tak obsáhlý, že by byl premiér nadčlověk, který nepotřebuje spánek, pokud by byl opravdu jeho autorem. Ale to není až tak podstatné, vše se dá načasovat či "okecat", na což je předseda vlády expert a tuto povinnou výbavu každého politka má velmi dobře vyvinutou.

Tohle se nepovedlo

Co už se ale moc dobře vysvětlit nedá, dokonce ani jeho skalním příznivcům, je fakt, že když se Babišův příspěvek objeví, za sedm minut má téměř tisícovku "lajků" a dokonce komentář napsaný před sedmapadesáti minutami. Tady něco nesedí.

Buď je tým pana premiéra spojený s nadpřirozenými silami, nebo si zkrátka myslí, že volič je idiot a tak k němu přistupují. Příspěvek mají totiž s největší pravděpodobností nějakou dobu v "secret" módu, tedy viditelný jen pro oddané příznivce. Ti "naklikají" stovky "to se mi líbí" z nejrůznějších profilů k tomu vytvořených, přidají oslavné komenty a teprve pak se text pustí doopravdy ven. Nepěkná habaďůra.

Při pohledu na jeho post to navíc vypadá, že Andrej Babiš překonal další mezník, když se naučil cestovat v čase. Což by bylo super! Předseda vlády by si to však v takovém případě neměl nechávat pro sebe, s takovým objevem by bylo fajn vyjít na světlo, přiznat se ke své genialitě a podělit se s celým světem. Zase bychom byli díky němu o něco slavnější. Ocenil by to jistě i druhý muž hnutí ANO Jaroslav Faltýnek. Včasné upozornění shůry (rozuměj od Babiše, pozn. red.), aby stáhnul nenechavé prstíky od Kapsche, by se mu jistě hodilo.

Pokračuje v práci Einsteina?

Příznivci cestování v čase poukazují na to, že v Einsteinových rovnicích, respektive v jejich výsledcích, jsou obsaženy stroje času, které by nás mohly přenést do minulosti či budoucnosti. Budeme ale předpokládat, že Andrej Babiš ani jeho tým nic takového do reálného života nepřenesli a že se jim pouze vloudila chybička do jejich PR plánu. Stane se.

Díky tomu se však může každý přesvědčit, jak marketingová mašinérie hnutí ANO funguje. Zkreslování skutečností a ovlivnění čehokoli má na sociálních sítích jediný cíl - vykreslit premiéra České republiky v tom nejlepším světle a z "fejkových" profilů dodat pár (desítek, stovek...?) oslavných a podpůrných komentářů. Takhle vypadá politika hnutí ANO, děkujeme za ukázku.