Jak funguje služba Plná Peněženka, díky níž ušetříte za nákupy?

Jakmile si objednáte zboží v obchodě, na který se proklikáte skrze zmíněný portál Plná Peněženka, do několika hodin dojde k zaregistrování odměny za daný nákup
  |  Komerční sdělení

V dnešní době se stále více lidí snaží šetřit, kde se dá. Není se čemu divit, vždyť ceny prakticky veškerého zboží a služeb neustále rostou, inflace trhá rekordy. Přitom se peníze za nákupy dají uspořit poměrně jednoduše, a to i díky službě, kterou představuje portál Plná Peněženka.

Co je Plná Peněženka?

Jestliže chcete nakupovat výhodně a se slevami, je Plná Peněženka tím pravým místem, kde začít. Jedná se o službu, jež vám šetří peníze tím způsobem, že za každý nákup ve vybraném obchodě, který je do systému zapojený, získáte takzvaný cashback. Jedná se obvykle až o několik procent z původní ceny zboží či služby, nejvyšší vrácené sumy přitom dosahují až plných 25 %.

Postup k získání cashbacku

Služba funguje velmi jednoduše. Na úvod se musíte registrovat, přičemž registrace je zcela zdarma, takže se není třeba obávat nějakých počátečních výdajů, abyste se mohli zapojit. Následně už si zvolíte konkrétní obchod. Aktuálně Plná Peněženka disponuje nabídkou z více než 900 obchodů z různých segmentů zboží. Namátkou jde třeba o drogerii, módní doplňky, elektro, potřeby do domácnosti, ale nechybí ani rezervační portál Booking, v němž si můžete snadno a pohodlně objednat pobyt v rámci dovolené a cestování.

Odměna na účet

Jakmile si objednáte zboží v obchodě, na který se proklikáte skrze zmíněný portál Plná Peněženka, do několika hodin dojde k zaregistrování odměny za daný nákup. Tu si pak můžete nechat zpět vyplatit na váš účet. Limit pro převod zde není, vyplatí se však počkat, až na odměnách budete mít přeci jen trochu více peněz než jen třeba pouhou jednu korunu.

Cashback se v posledních letech stává oblíbeným způsobem, jak přilákat nové zákazníky. Ti díky tomu mohou ušetřit peníze, nákupy se pro ně stávají výhodnější. Firmy oproti tomu získávají možnost oslovit co nejširší spektrum zákazníků, což samozřejmě přispívá k jejich rozvoji a prosperitě.

Klíčová slova: