Rekvalifikační kurz účetnictví a daňové evidence nastartuje vaše podnikání

Skupin lidí, pro které se rekvalifikační kurz účetnictví a daňové evidence hodí, je více
  |  Komerční sdělení

Berte to trochu s nadsázkou, ale pravdou je, že jak k základům do života patří to, že se naučíme číst, psát a počítat, stejně tak bychom se měli naučit orientovat se v daních a v účetnictví. Proč? Protože jen tak nejsme vydáni na milost a nemilost těm, kteří tyto věci dělají za nás. Platí to pro živnostníky, majitele firem i manažery. A pokud nejste ani jedno z toho, je to obor, který nás umí dobře živit či může být zajímavým přivýdělkem.

S novými znalostmi snadno změníte své povolání

Skupin lidí, pro které se rekvalifikační kurz účetnictví a daňové evidence hodí, je více. Řada zaměstnanců se během koronavirové pandemie ocitla na čas doma, na home office, a zjistila, že jim způsob práce z domova vyhovuje. Jste více pánem svého času, práci a volný čas si rozdělíte podle potřeby, odbourá se mnoho času, který se jinak v práci promrhal, přitom vaši práci za vás i tak nikdo neudělal a nosili jste si ji domů. Jenomže co když zaměstnavatel požaduje opět vysedávání po poradách a zbytečné docházení do kanceláře? Změňte své povolání. Ano, najít si práci v dnešní době nemusí být snadné. Řešení však existuje. Začněte podnikat a nabízejte správu daní a účetnictví jak živnostníkům, tak firmám. Udělejte si rekvalifikační kurz účetnictví a daňové evidence a staňte se profesionálem.

Po změně často touží mladé maminky

Maminky, které zůstanou doma s novorozencem na mateřské či rodičovské dovolené, zpočátku obvykle jenom hledají přivýdělek. Znát daně a účetnictví na úrovni absolventa rekvalifikačního kurzu bývá skvělou příležitostí, jak si začít přivydělávat. Mnoho žen vám potvrdí, že u toho pak už i zůstaly. Často se nechce do korporátu vracet ani manažerkám. Buď rozjedou business přímo v oblasti správy účetnictví a daní, nebo tyto znalosti využijí pro start svého podnikání v jiné oblasti. S malými dětmi máte sice hodně starostí, ale i mnoho nápadů. Třeba v oblasti rozvoje dětí.

Chystáte se začít podnikat?

Firmu si klidně nechte založit na klíč, ale rekvalifikační kurz účetnictví a daňové evidence určitě absolvujte. Ne, nemusíte si pak vše spravovat svépomocí, je ale důležité rozumět podstatě a nevydat se všanc profi firmám, které sice vše udělají dle zákona, ale přece jen by to šlo z vašeho pohledu udělat lépe. Takže ať již si zřizujete živnost nebo s.r.o., vyplatí se účetnictví a daním rozumět. Navíc to může na začátku podnikání, kdy si musíte hlídat každou korunu, znamenat pro vás ušetření nákladů na zaměstnance, najatého odborníka nebo profi firmu zaměřenou na účetnictví a daně.

Rekvalifikační kurz účetnictví a daňové evidence se hodí i manažerům

Zdraví či problémy firmy lze většinou vyčíst právě z čísel ukrytých v účetnictví. Musíte se je naučit číst stejně, jako jste se kdysi naučili číst abecedu. Pomůže vám to obstát a zvítězit. Protože to se po vás jako po manažerovi žádá.

Rekvalifikační kurzy účetnictví a daňové evidence po celé republice mají vypsané nové termíny

Přihlaste se do rekvalifikačních kurzů účetnictví a daňové evidence pro začátečníky, které jsou s certifikátem a mají věhlas. Konají se po celé republice a ty nejbližší začínají již v druhé polovině května. Ověřte si, jestli nemůžete na úřadu práce žádat o proplacení rekvalifikačního kurzu. Ten jej hradí nejen nezaměstnaným, ale též tzv. evidovaným zájemcům o zprostředkování zaměstnání.

Hodí se tento kurz pro začátečníky zrovna pro vás? Pokud nemáte s účetnictvím a daňovou evidencí žádné zkušenosti nebo si potřebujete znalosti osvěžit, tak určitě ano. V kurzu získáte přehled o podvojném účetnictví a daňové evidenci (jednoduché účetnictví). Seznámíte se též s náplní práce účetní. Takže kurz je vhodný pro všechny zájemce o práci účetního a mzdového účetního. Současně je ale ideální i pro každého, kdo se pouští do podnikání a chce rozumět veškerým číselným výstupům a vést firmu k finančnímu zdraví a prosperitě. Termíny se poměrně rychle plní, proto nezaváhejte a včas se přihlaste.