Neschopnost dostavit Pražský okruh nesmí odnést Středočeši

 

Pražský okruh, konkrétně úsek 511 mezi Běchovicemi a Modleticemi na D1. Evergreen posledních několika desítek let, který se možným zákazem vjezdu automobilů delších než dvanáct metrů do centra Prahy, ale i na část Jižní spojky, opět dostal do popředí zájmu. 

Dostavba Pražského okruhu je pro rozvoj a kvalitu života Prahy a Středočeského kraje životně důležitá. Jeho dokončení se nyní opět zkomplikovalo a vzdálilo. „O potřebě vybudovat okruh se hovoří nejméně 25 let. Jde o nepochopitelné totální selhání vlády, konkrétně ministerstva životního prostředí a dopravy z hnutí ANO. Jejich nekompetentností a nečinností je zahájení výstavby chybějící části Pražského okruhu mezi Běchovicemi a Modleticemi na D1 opět v nedohlednu."

Jaké kroky by Petr Tiso udělal v případě zvolení hejtmanem kraje?

Nejen na vládě však nenechává nic suchou. Viníky vidí i jinde. "V této záležitosti selhává i rada Středočeského kraje. Její členové z řad ČSSD a KSČM nebyli 8 let schopni vyvinout účinný tlak na instituce zodpovědné za dostavbu okruhu.“ Výsledkem celé situace je to, že komunikace v jihovýchodní části Prahy a středočeského okresu Praha-východ budou nadále vystaveny obrovské tranzitní dopravní zátěži. 

Kdo vlastně je Petr Tiso? Čtěte, kdo kandiduje na post hejtmana za TOP 09.

Vedení Prahy již ztratilo trpělivost a chce nyní zakázat vjezd kamiónů do města. „Znamenalo by to přenesení dopravní zátěže spojené s průjezdem téměř 10 tisíc kamionů již dnes přetížené středočeské silnice v jihovýchodním sousedství Prahy a zhoršení kvality života lidí regionu,“ dodává Petr Tiso.

Středočeská TOP 09 požaduje, aby byla vyvozena osobní odpovědnost všech, kteří zavinili tento stav věci. Vláda a další odpovědné instituce by měly provést co nejrychlejší kroky k nápravě. Vedení Prahy zároveň vyzývají, aby svůj záměr zákazu vjezdu kamionů ještě přehodnotilo a nepřenášelo takovýmto způsobem problém na občany Středočeského kraje.