Kdo častěji nakupuje erotické zboží… žena, či muž? My to víme

Original je zrátka originál
 

Zajímavá otázka, zajímavá odpověď a statistika. Hranice věku není dána, jen si vybrat. K výběru jsou dvě možnosti. Koupit v kamenném obchodě to, co nás zaujalo, nebo si vše objednat pomocí webových portálů. Co je výhodnější? Posuďte sami.

 

Prodejen s erotickými pomůcky je kolem nás dost, aniž bychom o nich věděli. Malé a diskrétní, ale i velké prodejny v obchodních centrech s náležitou reklamou. Lidé je navštěvují buďto s cílem nákupu, nebo i ze zvědavosti. Ale kdo vede v návštěvnosti, a jaká je věková kategorie zákazníků?

 

Kdo je více zastoupen u zákazníků. Ženy či muži

Muži. Kupují výrobky jako dárek ženám, méně se stydí, a jsou zvědavější na novinky v této oblasti. Takže 60% muži a 40% ženy.

Jaké je procento kupujicích s ohledem na věkovou hranici

V kategorii kupujicích s ohledem na jejich věk mohu říci přesněji, která věková kategorie je více zastoupena. K tomu zde máme tuto tabulku prodejnosti.

Věk 18 - 24 let     23%
Věk 25 - 34 let     33%
Věk 35 - 44 let     22%
Věk 45 -  54 let    14%
Věk 55 -  64 let      8%

 

Také jsme měli, a máme stálé kupující ve věku kolem 80 let.

 

Jak vidíte s odstupem času problematiku a prodej erotických výrobků v minulosti, v jejich začátcích, a v dnešní době?

Je to velký rozdíl. Kdysi se tyto věci dovážely tajně z Německa, kde se nakupovaly v prodejnách, o kterých jsme neměli ani tušení co v nich lze nakoupit. Vzpomínám si na nesmělé krůčky prodejců, kteří tyto výrobky prodávali na veřejných burzách doslova tajně pod pultem. Ženy na tyto dárky od mužů reagovaly převážně dost ostře, neboť to považovaly za něco, co jim shazuje hodnotu u muže, že muž tímto hledá něco jiného, než můžou dát, a místo spokojenosti byl na obzoru velký problém.

Jen se v tom musí člověk vyznat, a jde to jak po másle

Když se otevřely první obchůdky, okolí to považovalo za něco neslučitelného, pohoršujícího, ale zároveň to byla výzva tyto obchody navštívit, a poznávat nepoznané. Totéž platilo i u prvních erotických videopůjčoven formou VHS kazet, ale i později DVD.

Ovšem nástupem internetu, jeho obrovskýcm rozmachem do domácností, mobilních technologií, i svobody tisku, se téma erotika stalo běžnou součástí našeho života. Bohužel díky internetu, kde erotika na nás číhá za každým proklikem, klesl zájem o půjčovny DVD s erotickou tématikou, a tyto půjčovny byly postupně uzavírány.

Jaký je rozdíl mezi prodejem erotických potřeb přes internet a kamenný obchod?

Zásadní rozdíl je v naprosté anonymitě. Vyberete si výrobek, a sami se z domova rozhodnete, zda ho koupit, či si vybrat jiný. Také cena je rozhodující. Můžete si vybrat z jakéhokoliv portálu nabízející erotické zboží, jak ze zlevněných výrobků, tak i z větší nabídky zboží a typů výrobků. V případě objednávky, kdy zboží nemáme na skladě, lze toto zboží objednat u výrobce, či dodavatele na český trh. Zboží dostanete poštou jako doporučený balík, a vaše anonymita je zcela zaručena.

 

Klasické pevné obchody nabízejí stejné zboží, ale přece jen v omezenějším rozsahu a tipů výrobků. Zaměřují se na osvědčené výrobky, druhy erotických potřeb, a pokud se člověk nestydí v komunikaci s prodejci, lze se u nich zeptat i na diskrétnější informace o použití těchto výrobků.

Račte si vybrat

Dost lidí by rádo navštívilo i ze zvědavosti tyto obchody, ale stále přetrvává jakýsi pocit studu, jak se na to budou koukat lidé, kteří je uvidí vcházet, jak se na ně dívají prodávající, co si myslí, ale hlavně i strach, a obava, s kým se jako nakupující setkají v obchodě z řad dalších nakupujících. Co kdyby třeba se člověk potkal při výběru se sousedem, anebo snad dokonce s někým z práce…  

Lidská fantazie pracuje na plno, a víme sami, co někdy dokáží řeči, aniž by druzí věděli, co je skutečnost, a co ne. Tím jsme naši konverzaci nad tématem erotického zboží uzavřeli.

Bylo to zajímavé téma, které i vám možná přineslo otevřenější pohled a úsudek nad slovem erotické zboží.

Začátek našeho rozhovoru najdete v článku Erotické pomůcky

 


To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Přihlášení k odběru newsletteru