Jaké značky české maminky milují?

Boty značky Deichmann byly oblíbené nejen u maminek už v padesátých letech minulého století
 

Pro boty do Deichmannu, pro oblečení do Lidlu, pro nábytek do Ikey. Jaké další značky si oblíbily české maminky?

Autosedačky – ROMER je vítěz poprvé

Značka ROMER/BRITAX se na první příčce objevila za čtyřleté konání ankety Česká máma poprvé. Získala 26 % a na druhé příčce ji s 18,7 % následuje značka Cybex. Velmi těsně na druhou pozici uzavírá trojici vítězů  Maxi Cosi (18,4 %), který byl v roce 2012 vítězem.

Čtěte: Kde ještě maminky nejčastěji nakupují? A jaké další tipy máme od "našich maminek?"

Baby monitory a chůvičky - vede dvojka Philips a Jablotron

Značka Philips vítězí v letošním roce s 34,4 % hlasů od českých maminek. S 25,5 % pak následuje značka Jablotron, které si své prvenství odnesla jen v roce 2013. Třetí příčka patří značce Chicco (16,6 %).

Symbol pro pomůcky pro krmení

Značka AVENT vítězí v kategorii pomůcek pro krmení již čtvrtým rokem. V tom letošním si získala téměř polovinu všech hlasujících českých maminek (48,5 %). Následuje značka NUK s 19,8 % a s odstupem značka MAM (8,3 %).

Pampers - je to jasné?

Pamatujete na poměrně profláklou reklamu na pleny Pampers v 90. letech? (Je to jasné, nebo se tu mám i .....). Plenky značky Pampers jsou v myslích českých maminek pevně zakódované coby jasná volba (71 %). Druhou příčku získalo TESCO se značkou plenek Tesco Loves Baby (11,8 %) a třetí místo obsadily plenky značky babylove z řetězce dm drogerie markt (8,1 %).

Mléko a kaše?

Podobně jako v kategorii dětského oblečení, zvítězila jen o opravdu pár hlasů značka SUNAR/SUNARKA (22,9 %), následovaná velmi ostře značkou NUTRILON (22,8 %). Třetí příčku obsadila značka HAMI s 18,7 %, která se v roce 2013 i 2014 hřála na výsluní první příčky.

Příkrmy vede HAMI

Zatímco v kategorii kojeneckých mlék a mléčných kaší značka HAMI na vítěze v letošním roce nestačila, první příčka v kategorii příkrmů ji patří více než právem. Jako svoji nejoblíbenější značku ji označilo 35 % hlasujících. Druhou příčku drží Bebivia (Hipp) s 20,6 % a třetí má Hamánek (14,2 %).

Doporučujeme: Jaká úskalí sebou nesou nákupy v e-shopu?

Tradice je tradice

Značka Nivea si své prvenství odnáší z ankety Česká máma již počtvrté. Zvítězila s 19 % hlasů, na druhém místě je s 15,3 % značka Johnson´s baby a velmi těsně za ní je značka Hipp (15,2 %).

Stálice dětských hraček…

... je již počtvrté v řadě značka FISHER PRICE (40,5 %). Následuje LAMAZE (24,8 %) a třetí příčku v roce 2015 získává LEGO Duplo (13,5 %). Fisher Price má za sebou letité zkušenosti s výrobou edukativních hraček. Kdo si hraje, nezlobí. A vyhrává!

Máte to s nákupy podobně? Nebo volíte jiné prodejce?

Klíčová slova: