Mountfield terčem kritiky: Čtěte, co jim lidé vzkazují kvůli pomlouvačnému inzerátu na Drahoše
Všechno souvisí se vším. Tím spíš, když jde o politiku. Hanlivý inzerát, který se objevil v některých médiích a který útočil na Jiřího Drahoše, má zajímavou dohru. Společnost Mountfield kvůli tomu možná přijde o zajímavé zisky. Řada lidí se totiž od firmy odvrací, důkazem jsou příspěvky na oficiálním facebookovém účtu.
Ve čtvrtek ráno se v některých médiích objevily inzeráty, které upozorňovaly na spojení prezidentského kandidáta Jiřího Drahoše a uprchlíků. Nechme stranou lživý obsah, jde spíše o formu. Jedno je asi i to, že prezident Miloš Zeman na fotce vypadá úplně jinak, než jaká je skutečnost.
Útok na lidský strach je evidentní. Inzerát zadala společnost Euro-Agency, zhotoviteli pak je Spolek přátel Miloše Zemana, což je neprůhledná partička napojená na ruské finanční zdroje v čele s hradním kancléřem Vratislavem Mynářem a tajemným poradcem prezidenta Martinem Nejedlým. Díky skulině v zákoně se jim velmi umně povedlo zneprůhlednit kampaň Miloše Zemna.
Zásadní role Mountfieldu
Jakou roli v tom hraje Mountfield? Poměrně zásadní. Jednatelem Euro-Agency, která jen tak mimochodem přispěla na Zemanovu kampaň částkou 1 822 000 korun, je totiž Miroslav Schön. Stejný člověk je přitom předsedou představenstva hokejového klubu v Hradci Králové a místopředsedou představenstva společnosti Mountfield a. s. s čínskými majiteli.
Mountfield teď čelí velké kritice. A podle diskusí nejen na facebookových stránkách firmy to vypadá, že hnusná kampaň ve prospěch Miloše Zemana bude společnost stát víc než jen několik úšklebků a slov opovržení. O to více je možná zvláštní, že se společnost od kampaně ohradila s tím, že politiku nedělá. Divné, když člen představenstva stejnou kampaň platí...