Víme, jak správně odstartovat váš den! Zjistěte, jak na to

Ta správná ranní rutina může pozitivně ovlivnit celý váš den!
 

Věděli jste, že to, jak bude vypadat váš den, můžete do jisté míry ovlivnit? Jde zkrátka jen o to najít tu správnou ranní rutinu, která vám bude vyhovovat a nabije vás energií. Připravili jsme si pro vás hned několik tipů, jak na to.

Některá rána jsou zkrátka lepší než jiná. Ranní návyky jsou jednou z nejdůležitějších součástí každého dne. Pokud svůj den začnete pomocí těchto 5 zvyků, poznáte rozdíl. Poradíme vám, jak ráno zařídit, abyste měli skvělý den

Voda s citrónem

Jedním z nejznámějších zvyků, který by neměl chybět v žádné ranní rutině, je pití teplé vody s citrónem. Převařte vodu v konvici, počkejte, až trochu vychladne, a poté ji nalijte do skleničky a vymačkejte do ní půlku citrónu.

Tento nápoj je hotový zázrak, probudí vás a odstartuje vaše trávení. Budete se tak cítit mnohem lépe, a to po celý den!

Meditace

Tohle není zrovna jeden z těch nejlehčích bodů úspěšné ranní rutiny, ale rozhodně stojí za to! Stačí si ráno na meditaci vyhradit klidně i jen pár minut a rozhodně poznáte rozdíl.

Pokud si nevěříte v tom, že byste meditování zvládli samotní, nezoufejte. Existuje spousta řízených meditačních lekcí, které vám ze začátku pomohou se soustředit na vyčištění vaší mysli.

Černé na bílém

Pokud se zrovna nacházíte v nějaké těžké situaci nebo vaše hlava zkrátka přetéká myšlenkami z jakéhokoliv jiného důvodu, máme pro vás skvělý tip!

Pořiďte si obyčejný linkovaný sešit a každé ráno k němu na pár minut zasedněte a pište. Psát můžete o čemkoliv, můžete si zaznamenat nápady, myšlenky nebo se sešitu prostě jen svěřit.

Tento návyk pomáhá utřídit si myšlenky a také nalézt řešení malých i velkých problémů. Na papíru je zkrátka všechno mnohem přehlednější.

Snídaně

Určitě jste už někdy slyšeli o tom, že by se snídaně neměla vynechávat. Sice to mnoho z nás nerado slyší, ale je to tak. Pokud si ráno vyhradíte čas a energii na přípravu vydatné a zdravé snídaně, vaše tělo vám poděkuje!

Ideální je ráno do snídaně zakomponovat potraviny s vysokým obsahem proteinu a zdravých tuků. Ideálním ranním jídlem tady může být např. toast s avokádem a volským okem.

Odložte mobil

Ačkoliv tento bod nezabere žádný čas, je pro mnoho z nás tím nejtěžším. To nejhorší, co můžete udělat, je otevřít oči a okamžitě začít kontrolovat e-maily nebo zprávy od přátel na facebooku. Ideální je po probuzení neotevírat žádná sociální média nebo e-mailové schránky minimálně po dobu 30 minut.

Je totiž mnohem více pravděpodobné, že kontrola facebooku, e-mailů nebo dokonce i zpráv hned po probuzení negativně ovlivní vaši náladu.

Zdroj: Calm Eats

KAM DÁL: Víte, jak se správně starat o levanduli? Poradíme vám, jak na to.