SLEVA? Ne vždy je to výhra! Co dělat, když naletíte?

Vodárna, kterou prodejce před zabalením a odesláním zákazníkovi vyfotil
09.02.2017 - 09:00   |  

Levně nakoupit. To je fenoménem dnešní doby a každý se snaží ušetřit nějakou tu korunu, například nákupem prostřednictvím internetu na slevových portálech. Tam, jako ostatně všude, musíme být obezřetní, abychom v touze ušetřit spíše neprodělali.

O svou negativní zkušenost se slevovým portálem Rozbaleno.cz se podělil Stanislav Bezkočka ze Sedlce-Prčice. Ten využíval služeb firmy specializující se na prodej zboží s poškozeným originálním obalem opakovaně. Zpočátku byl spokojen, pak ale nastal problém.

Poškozená vodárna
"Ze začátku byli solidní. Dneska skupují od různých firem poškozené věci nebo ležáky a pak to na internetu nabízí jako zboží s poškozeným obalem s nějakou slevou. Byl jsem s nimi celkem spokojený, ale v posledním případě jsem od nich koupil vodárnu, která byla avizována jako rozbalená. Když mi to přišlo, tak jsem zjistil, že je tam prasklý kryt," popsal obchodní transakci Stanislav Bezkočka.

Zákazník se s obchodníkem domluvil na reklamaci zboží formou slevy z ceny. Když ale vyndal vodárnu z bedny, zjistil další závady. "Kryt ventilátoru byl posunutý, ventilátor na elektromotoru byl uštípaný a byla tam přelepka s nápisem reklamace. To znamená, že už to někdo vrátil a oni, aniž se namáhali, to poslali mně sem," upřesnil kupující s tím, že když se lépe podíval na internet, objevil i to, že podobnou zkušenost mají i další zákazníci tohoto prodejce.

Neseriózní jednání a klamavá reklama?
Podle Bezkočky se jedná od firmy Rozbaleno.cz o neseriózní jednání a klamavou reklamu. "Nabízejí totiž rozbaleno a posílají vyloženě šunt, který jim někdo vrátil, ani ho neopravili," shrnul zákazník s tím, že na tuto firmu se bude v budoucnu už jen horko těžko obracet a pokud ano, pak jedině u věcí, které nemohou být poškozeny funkčně, a bude si dávat hodně velký pozor.

Reklamaci vyřídili dle přání zákazníka
Firma Rozbaleno.cz se podle oficiálního vyjádření snažila s panem Bezkočkou najít společné řešení k jeho naprosté spokojenosti. "Nabídli jsme mu možnost vrácení zboží a následné zaslání peněz zpět na jeho účet včetně veškerých nákladů na přepravu, a to i přesto, že do vodárny již zasahoval. Pan Bezkočka si vybral jinou variantu v podobě dodatečné slevy na zakoupený produkt. Ta byla společně zvolena tak, aby s rezervou pokryla veškeré náklady na opravy přístroje," informoval ředitel Rozbaleno.cz František Čekal s tím, že k poškození výrobku mohlo dojít při přepravě. Jako důkaz poskytl reálné fotky vodárny před prodejem.

Záměnu vylučují
"Druhou vodárnu, která byla prodávána s poškozeným krytem ve stavu "Poškozené", kterou pan Bezkočka zmiňuje, jsme prodali jinému zákazníkovi, se kterým jsme dnes správnost zásilky osobně ověřili. Záměnu tak vylučujeme," doplnil prodejce, podle něhož kategorii neboli stav zboží jasně deklarují na detailu produktu a pro lepší představu zákazníka také dokumentují reálnými fotografiemi ze skladu, které zahrnují veškeré viditelné vady.


To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Přihlášení k odběru newsletteru