Letiště V. Havla je 2. v Evropě v kvalitě služeb

Ruzyňské letiště nedávno bodovalo i v mezinárodní soutěži European Business Awards.
03.03.2016 - 06:03   |  

Letiště V. Havla se v průzkumu kvality služeb dělí o druhou příčku s letišti v Dublinu, Curychu a na Maltě. 

Letiště Václava Havla si připisuje historicky první umístění na vysoké příčce v mezinárodním průzkumu. Žebříček vyhlašuje Mezinárodní rada letišť ACI. Hodnotí v něm úroveň kvality služeb v roce 2015.

 

Dovolená začíná už na letišti

"V minulém roce jsme podnikli řadu změn právě s cílem zlepšit celkový zážitek z letiště a jeho služeb, aby pro cestujícího příjemná dovolená začínala už na letišti," říká Václav Řehoř, předseda představenstva Českého Aeroholdingu. "Zaměřili jsme se na zvýšení poměru kvality a ceny produktů i služeb, rozšíření nabídky, usnadnění orientace i rezervačních procesů, ale také na komfort a čistotu toalet."

Čtěte také: Ruzyňské letiště boduje v European Business Awards. Soutěží i další české firmy

 

Lepší doprava do centra

"Chystáme nové ideové řešení prostor připomínající více symboliku Prahy a České republiky, již v květnu se cestující mohou těšit na první nové Visitors centrum v příletové hale. Zároveň chceme rozvíjet individuální přístup pomocí vyškolených asistentů na příletech i odletech a v neposlední řadě prosadit komfortnější cestování do centra s moderně vybavenými a barevně odlišenými autobusy. Věřím, že s těmito chystanými změnami se nám podaří aspirovat na první příčku,“ dodává Řehoř.

Ruzyňské letiště se umístilo hned za letišti Šeremetěvovo, Plukovo a Soči, která se dělí o první místo. Společně s Letištěm Václava Havla bodovala na druhém místě letiště v Dublinu, Curychu a na Maltě. Na třetím místě skončila v rámci Evropy letiště v Kodani, Keflaviku, Portu, Vídni a londýnské Heathrow.

Čtěte také:


To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Přihlášení k odběru newsletteru