Dvakrát byl okraden od stejného muže. Podruhé už případ nahlásil

Policejní identikit odpovídá skutečnosti zhruba z 60 %.
Zobrazit fotogalerii (1)
  |  

Invalidnímu vozíčkáři se stal osudným berounský Lidl. Hned dvakrát zde přišel o peníze obdobným způsobem.

„Potřebujeme rozměnit.“

Sedmatřicetiletý muž jel na konci srpna na invalidním vozíku navštívit svého kamaráda. U obchodního domu Lidl oslovili vozíčkáře dva neznámí muži. Řekli mu, že potřebují rozměnit. Zloději použili klasickou taktiku. Zatímco si jeden z nich s mužem povídal, druhý mu z brašny u vozíku ukradl dva tisíce korun.

„Nemáte desetikorunu na autobus?“

Komu není rady, tomu není pomoci. O půl měsíce později se situace opakovala. 15. září se muž na invalidním vozíku opět vypravil za svým kamarádem. U Lidlu, světe div se, potkal jednoho z lapků. Přijel k němu na kole a protentokrát potřeboval desetikorunu na autobus. Nepoučitelný vozíčkář začal stejně jako předtím hledat drobné. Když desetikorunu našel, muž na kole mu oznámil, že už ji nepotřebuje a odjel. Invalida posléze zjistil, že mu chybí tisícikoruna.

Podruhé a dost!

Po druhé krádeži zamířil na policii. Podobu pachatele z konce srpna ale mezitím zapomněl. Druhého zloděje strážníkům popsal. Podle policejní mluvčí Marcely Pučelíkové se jedná s nejvyšší pravděpodobností o stejného muže, který ho okradl již napoprvé. 

Na základě jeho výpovědi se podařilo sestavit popis pachatele:

  • muž tmavé pleti ve věku okolo 20let
  • štíhlá postava
  • vysoký cca 160 cm
  • krátce střižené tmavé vlasy
  • hubený obličej s pokřivenými ústy a předkusem
  • oblečen byl do tmavých teplákových kalhot, mikiny, na nohou měl sportovní obuv

Přikládáme rovněž identikit pachatele, který podle Marcely Pučelíkové odpovídá skutečnosti zhruba ze šedesáti procent. 

Držíme palce, ať se pachatele podaří dopadnout. Do té doby si můžeme lámat hlavu nad tím, zda si vozíčkář za druhou krádež mohl tak trochu sám, nebo se stal obětí extrémně šikovného zloděje. Co si myslíte vy?


To nejzajímavější do Vašeho e-mailu

Přihlášení k odběru newsletteru