Italská značka Fendi přichází s voňavou kabelkou. Očichával ji i slavný parfumér Kurkdjian
Italská značka Fendi si vyžádala zkušený nos Francise Kurkdjiana, jednoho z nejvyhledávanějších současných parfumérů, pro svou kabelku Baguette. Dům luxusu si totiž může dovolit podivuhodné experimenty. A tak když na veletrhu Design Miami firma představila svůj nový model, bylo poprvé v historii 20 exemplářů, deset pro ženy a deset pro muže, vyrobeno z parfémované kůže.
Italská značka Fendi si vyžádala zkušený nos Francise Kurkdjiana, jednoho z nejvyhledávanějších současných parfumérů, pro svou kabelku Baguette. Dům luxusu si totiž může dovolit podivuhodné experimenty. A tak když na veletrhu Design Miami firma představila svůj nový model, bylo poprvé v historii 20 exemplářů, deset pro ženy a deset pro muže, vyrobeno z parfémované kůže.